Back in Piteå

2kommentarer

Nu är jag tillbaka i Piteå stad efter en otroligt rolig resa till Stockholm. Jag har mååånga gånger varit i Sockholm men inte som nu. Fick möjligheten att se affärer. Annars är det bara kartingbanan man ser av städerna vi reser till, det är väl inte helt fel det heller men kul att se nått annat för denna gång.
Igår stor shoppade jag och mamma (jaja erkänner att det nästan bara var jag)
Vi träffade på underbara Tina och Inga-Britt vid lunch tid och åt med dem. Sen mot kvällen blev det tjejgänget Johanna, Tina, Jennie och Rebecca som gick till en mysig uteservering och senare till en pub.
Det har verkligen varit HELT underbart och skönt trotts att jag inte sovit mycket under två dygn...
Jag är verkligen super trött nu, så väntar bara på att jag ska somna här framför datorn.

Sen, någon gång, så ska jag åka till Umeå och få hjälp med ryggen och träningsprogram så att jag ska kunna köra igen. Det bränner verkligen i min kropp nu,längtan tillbaka mot banorna!

Gäsp för trötthetens skull (kan inte sötrså att man kan vara trött en hel dag!).

 


Mitt huvud är kuttat och jag har en t-skjorta från Monki


Bilder kommer senare från något av det jag handlat :)

2 kommentarer

JOANNA

22 Aug 2010 19:36

vad ÄR det jag SER??!?!! Du har skrivit att du var med joHanna??? Senast jag kollade mitt id så hette jag JOANNA ;)



Tack för den stumpan!! ;D

beckis

23 Aug 2010 18:49

hahah och det är aldrig så att jag skriver så för att jag vet att du gillare? :D :D :D

Kommentera

Publiceras ej