Hemmastad

0kommentarer

Ebba är en snäll vän hon! Jag är hos henne och ska vara det till fredag. Sjukt kul!
Under denna dag har jag varit och kört lite moppe på halkbanan, cyklat in i ebba och hon säger att jag gjorde en bakåtkullerbytta när jag Flög av (jag hängde inte med, blev så förvånad. Jag var ju bara så inne i hennes fina stöd), cyklat till Traktorcity, åkt bil hem till Ebba, ätit, åkt vattenskoter, äti popcorn, ätit mjukpepparkaka, tagit bilder på båten, jag har läst medans Ebba rensa sin garderob och så har vi väl kissat m.m 

Nu ska vi snart lägga på en film, vi vet inte vilken vi ska se än men det blir garanterat någonting bra. Specielt om det blir jag som väljer film... eller hur det nu var alla gånger jag gjort det :)


Min hörna hos Ebba för tillfället :)

Kommentera

Publiceras ej