Snart är Julen här

0kommentarer

Hoho tomten knackar snart på vår dörr, julkappar ska stå under granen, maten vara tillagad och vi ska ha klätt oss så fint så. Allt kommer springande med en ruskigt hög fart MEN än är det skola.
Det jag skulle göra idag men inte gjort ännu:
* Skriva klart Svenskan
* Plugga Matte
* Baka
* Slå in en klapp
* Fixa mitt konto
* Städa toaletten

Istl har jag:
* Gått på stan
* Ätit två lussebullar
* Pratat med mammas arbetspolare
* Klämt på julklappar med bror
* Läst en tidning
* Kollat (allt livsnödväniga, dock inga svarta tår) på youtube.
Ska börja ta tag i den översta listan innan jag beger mig mot Johanna. Mys-julkväll med glögg!



Har även tagit en hel del smimckrande bilder, fast de här är från igår. Måste skaffa mig en kamera...
Puss lilla lussekatt!

Kommentera

Publiceras ej