Luleå, Skellefteå och Piteå

0kommentarer

Inget bloggande blev det igår så kan kort berätta att jag åkte in till luleå stad och fick två rosa pennor, ett rosa pennfack och ett anteckningsblock. Börjar känna att skolan kommer krypande och gillar det inte! :(

Jag vaknade som jag nu vanligtvis gör hemma hos pappa genom att han kommer in på mitt rum, pratar högt, skramlar med kastruller eller liknande och tänder min lampa... buhu. Okej klockan var mycket så det var kanske dags att kliva upp men ändå!
Btw så drömde jag en sjukt konstig dröm om att jag var frisk i ryggen och klassade ut alla andra med 8 tiondelar, helt galet, men jag gillade drömmen haha :)
Iaf, efter frukost bagav vi oss till Skellefteå där vi varit hela dagen och firat Marcus som fyllt år. Det är alltid kul att vara där.
Nu är jag hemma i Piteå och imorn åker mamma och jag till Umeå för att jag ska få hjälp med min rygg :)


En bild från en picknick jag och Johanna hade för ett tag sen :)

Kommentera

Publiceras ej