Snart sova

0kommentarer

Denna dag då? Vad har jag gjort? Jo, jag har stekkkkk,t med Ebba i mååånga timmar! Ebbas söta kusiner kom och hälsade på kring 11 så det var bara upp och hoppa för oss. (Kan meddela att Ebba inte är morgonpigg och gillade inte när jag försökte väcka henne.)
Vi har också hunnit en sväng med vattenskotern och ojjj så sjukt kul det är! Plus att vi lyckades dra oss iväg till gymmet, behövande efter allt gottegott vi ätit haha. Så hade vi också brottom till bussen men kom i god tid fram, en kvart före, alltså tog det 5 min att cykla in. Synd om min lille vän som själv fick cykla hem med tandemcykeln som tydligen var väldigt jobbigt.

Nu sitter jag i soffan här hos pappa och håller på att slumra in. Nu ska jag sova så nattinatti dröm goa drömmar.

Ps: Fredag den 13:e är förbi och ingenting allvarligt har hänt, iaf har inte jag hört nått :)


Jag får inte in nå bilder i datan, därför kommer en från förr :)

Kommentera

Publiceras ej