Fina dagar drar förbi

0kommentarer

Det blev en grym kväll i Fredags, efter mitt inlägg åkte jag till Hanna och vi for med epan till stan och körde runt. Därefter åkte jag till moffa och fick en super fin ring som jag ska visa upp nån gång ;)


Igår hade vi middag här hemma men jag drog snabbt efter det till Hanna. Jag Hanna och Agnes hade det super mysigt och vad är inte en lördag utan godis? Jo, det blev kanske lite väl mycket.


Nu sitter jag här med magen full av shake och blåbärstårta med glass. Känns grymt, dock har jag massa läxor att göra, imorn har jag förhör på fysiken...

Vädret är fint för en gångs skull och jag överväger ifall jag ska ut eller stanna inne. Om jag känner mig själv kommer jag sitta inne hela dagen ;)

Jag och Agnes hos Hanna för fleeera månader sedan :)

Kommentera

Publiceras ej