vill inte vara tonåring

0kommentarer

Ibland kan jag verkligen känna hur jag helst skulle vilja ligga i sängen och glo ut min vägg, samtidigt vill jag springa runt i korta shorts och jaga bin. Dagen började brilliant och jag fick se Isabella Löwengrip (blondinbella) som så många andra. Jag ser henne verkligen som en förebild, hur hon tagit sig fram imponerar mig otroligt mycket. Efter hennes föreläsning blev jag bara less på Pite, på att alla är lika, tänker lika och ingen förstår sig på mig! Dock är jag ju inte HELT ensam och det känns skönt, fast ibland känns det verkligen som att man är det.


Vill till kåbban NU! snö = skoter (och fyrhjuling för mig) och snowboard, annars finns det få stunder då jag kan njuta av den.

Vilket jobbigt inlägg detta blev. Hoppas på ett mysigare inlägg snart :)

Kommentera

Publiceras ej