Kanel bullens dag!

0kommentarer

Vaknade med världens huvudvärk och missade min buss. Väl framme i skolan var det ett svenska förhör som inte blev klart.

På bussen hem kommer jag på att jag skulle baka bullar eftersom det är kanel bullens dag. Sms:ar Zacke att han kan börja med maten. När jag väl kommit till statoil för att tanka och handla fungerar inte mitt kort. Jag åker vidare till preem där de inte har alla varor jag behöver. Åker till Coop Nära, nädå, där fungerar inte heller mitt kort. Som tur var fick jag komma in imorgon och betala. Kassörskan är allt bra snäll. Tummen upp för henne!
När jag går till bilen och ska öppna dörren flyger ALLA varor ned i vattenpölen jag lyckats parkera i. Mitt humör var inte precis på topp då jag kommer hem och Zacke talar om att han inte börjat med maten, han visste inte vad han skulle göra. Har man Linas matkasse är det inte så svårt att veta vad man ska göra. Han fick allt höra på ett skrik! Inte ska han få smaka på mina bullar, så det så! (okej, kanske en.)

Var i kåbdalis i helgen och min söte bror tyckte det var väldigt intressant att leka med webcameran haha

Starkare än pippi!

Kommentera

Publiceras ej