Nagellack?

0kommentarer

Utan att ljuga kan jag berätta att dagen varit lite kaotisk. Steg upp och insåg att jag hade tandläkartid (någon röntgen). Kom dit 9,30 men skulle tydligen vara där först 10,30 fick jobba lite matte vilket är väl behövligt! Sen tittade jag fel på busstiderna och kom till skolan sista lektionen som var idrott. Min grymma dansgrupp dansade så vackert så! Dagen slutade iaf lugnt. Tommy och Annelie kom hit, efter att ha umgåts lite med dem åkte jag till Sara och hade det mysigt med prat, té och delar av en film.

Hmm.. Säg ingenting. Ja, jag har köpt 4:a nya nagellack men dom var på rea, från 69:- till 22:-, småstaden fyllde tydligen 22 år idag.
Alla nagellack på bilderna har jag köpt efter att ha börjat på ENP, vilket är 7 veckor... Kanske man ska börja priorieta om.

Sweet memories, Don't mess with O.P.I och Lady in black. 150:-/st

Med en tunn pensel för att göra linjer med. 25:-/st

Matt topplack - ÄLSKAR matt nagellack. 99:-

Glitter och ljus grön aktig färg. Billiga och bra. 20:-/st

118 - Orange, 123 - Apricot, 302 - White Dream, 705 - Combat Khaki.

IsaDora (de jag köpte idag). Gillar den breda borsten och att det torkar snabbt, enkelt att applicera. Absolut ett av mina favorit märken! Orginal pris 69:-/st. Rea 22:-/st. Ett plus till ett måttligt pris för grymt nagellack!
Av någon anledning blev det här fotot mindre än resten haha :)

Kommentera

Publiceras ej